Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 16 października 2014

Tydzień Inspiracji - RAZEM - Dzień 2

Dwa tygodnie temu miałam przyjemność uczestniczenia w przepięknym ślubie dwóch bardzo zakochanych i bliskich mi osób, dlatego gdy poznałam hasło październikowych inspiracji od razu pomyślałam o tej wyjątkowej uroczystości.
Pozostało dobranie kolorystyki i detali do kartek. Postawiłam tym razem na papier w kolorze pudrowego różu z kolekcji Prima - Epiphany, a jako dodatek perły i delikatne kwiaty wiśni. Wszystko muśnięte na koniec białą, akrylową farbą i posypane brokatem.








Zapraszam i Was do stworzenia swoich prac, bo temat tym razem bardzo przyjemny i prosty :) 

Pozdrawiam serdecznie
Dorota

Wykorzystane materiały:



A teraz Wasza kolej :) Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do niedzieli, 26 października do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

2 komentarze:

mosia pisze...

Piękności!

Ala M. pisze...

eleganckie, subtelne, przepiękne!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)