Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 8 października 2014

W poszukiwaniu światła :)

Witajcie kochani :)
Nadeszła jesień, a ja staram się z całych sił brać z niej to co najlepsze. Uwielbiam ciepłe przytulne ubrania, wieczoru z kubkiem aromatycznej herbaty i ten specyficzny melancholijny nastrój. Jeden z takich jesiennych wieczorów poświęciłam na wykonanie poniższego taga :)
Nie da się ukryć - nadal trwa u mnie nieustająca fascynacja mediami. Wykorzystałam co prawda dwa scrapowe papiery, ale i tak główną rolę grają tu media.


Moje tagi lubię przygotowywać na grubszej bazie - dlatego uwielbiam grube wykrojniki Sizzixa. Wycinanie elementów z tektury nie stanowi dla nich żadnego problemu. Dla mnie to podwójna korzyść - łatwiej budować przestrzenne kompozycje i można spokojnie mediować bez obawy, że papier rozmięknie czy się pofaluje :)


Mój motyl także jest mocno mediowy. Wycięłam go z jasnoróżowego papieru, pokryłam specjalnym klejącym proszkiem do embossingu, a następnie posypałam przezroczystym brokatem. Pewnie nie jest dla nikogo tajemnicą, że bardzo lubię produkty firmy Ranger :) Przezroczysty brokat jest produktem dość specyficznym - pokryte nim powierzchnie można łatwo barwić. Do tego celu wykorzystałam mgiełki Lindy's Stamp Gang. Czyż efekt nie jest przepiękny?
No i oczywiście w roli wisienki na torcie - kaboszon. Po raz kolejny wykorzystałam kaboszony przezroczyste - wystarczy wyciąć kółko ze scrapowego papieru, przykleić kaboszon na przykład za pomocą kleju Magic, poczekać aż klej wyschnie i zmieni się w przezroczysty - i nasza unikalna ozdoba jest gotowa :)


Ażurowego wykrojnika "Frameworks -  COURTYARD" również użyłam na tekturze modelarskiej. Następnie dłuuuugo pastwiłam się nad powstałym elementem. Pasta strukturalna, farby akrylowe, mgiełki Lindy's, przecieranie... Uwielbiam tę zabawę i to, że efekty są niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju :)


Tworząc tego taga starałam się zachować pewną równowagę miedzy ciemnością i światłem. Czarny matowy papier i mnóstwo błyszczących mediowych dodatków :) Idealne połączenie na długie jesienne i zimowe wieczory!
Oczywiście nie mogło zabraknąć małego osobistego dodatku - naklejki z kolekcji "Illumination" :)
A już za chwileczkę, już za momencik - kolejna moja kolekcja trafi na nasze sklepowe półki. Już nie mogę się doczekać! A Wy? ;)

pozdrawiam
Anai


Użyte produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)