Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 30 listopada 2014

Gościnna Projektantka Listopada

Dziś nadszedł czas na pokazanie Wam drugiej z prac naszej uroczej Gościnnej Projektantki, którą w tym miesiącu jest Kolorowy Ptak:

Dzisiaj chciałam pokazać Wam drugą pracę, tym razem layout, który przygotowałam jako Gościnna Projektantka.
Sięgnęłam do starszej lecz wciąż jednej z moich ulubionych kolekcji 7 Dots Studio "Illumination". Wybrałam dość jednolite tło, bo w planach miałam ochotę je wzbogacić różnych teksturami i delikatnie kolorami.


Zaczęłam od niechlujnego naniesienia białego gesso za pomocą maski Tima Holtza. Później wykorzystałam cudowną serwetkę Primy i ścinki papierów 7gypsies z nadrukiem różnych czcionek, żeby stworzyć kilka dodatkowych warstw (użyłam tutaj kosteczek dystansowych, żeby zwiększyć różnice między papierami). Gdzieniegdzie przejechałam rozwodnionym gesso, tak aby lepiej pokazać kolory mgiełek jakich planowałam użyć. Tym razem postarałam się o dość delikatne ich zaznaczenie. Chciałam, żeby moja praca miała bardziej nostalgiczny charakter.



Na koniec dodałam kilka metalowych elementów, tj. kółeczka, ćwieki, numery, ażurową serwetkę. Delikatnie ostemplowałam papier  i dodałam kilka napisów. Nie mogło też zabraknąć małego akcentu taśm Tima Holtza :)


 Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja praca.
 
Ślicznie dziękuję za gościnę i możliwość zaprezentowania moich prac na blogu scrapki.pl.
Pozdrawiam
Monika

Wykorzystałam:

1 komentarz:

Kasia Udalska pisze...

Oczywiście, że się spodoba! Taki dotyk historii...cudna praca :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)