Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 27 listopada 2014

Kartka bez okazji

Cześć Kochani!
Wspominałam Wam już nie raz, jak bardzo lubię tworzyć kartki bez okazji, Według mnie każdy dzień jest dobry, by ważne dla nas osoby obdarować jakimś małym drobiazgiem :)


Postawiłam na warstwy, do których znowu zaczęło mnie ciągnąć ;) Mnogość pięknych papierów Primy (kolekcja "Coffee Break") i Crate Paper (kolekcja "Notes & Things"), z których można wyciąć wiele fajnych elementów do wetknięcia tu i ówdzie, zdecydowanie mi to ułatwiła.


Żeby zaakcentować wszystkie te warstwy postanowiłam obrysować je białym pisakiem Uni-ball - idealne rozwiązanie w pracach, gdzie typowy czarny obrys byłby za ciężki :) A białe pisaki już niebawem znów znajdą się w naszym sklepie.


Pozdrawiam gorąco!
Asia

Użyte produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)