Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 12 listopada 2014

Z tęsknoty za latem

Cześć Kochani!
Chociaż Święta i (miejmy nadzieję) cały ten zimowy czas zbliżają się coraz szybciej, to ja i tak ciągle pamięcią wracam do wiosny i lata, a raczej do kilku bardzo fajnych wspomnień :) Jedno z nich trafiło na scrapa, który powstał z kolekcji "Notes & Things" Crate Paper - czyż ta kolekcja nie jest stworzona właśnie do oprawiania takich wspomnień?


Kwiaty nieczęsto trafiają na moje prace, ale tym razem nie mogłam się oprzeć i z papieru "With Love" wycięłam kwiatowe motywy, które nieśmiało spozierają spod zdjęcia ;)


Bardzo się cieszę, że w kolekcji nie zabrakło bardzo lubianego typu papieru, a mianowicie papieru z mnóstwem elementów do wycięcia - taki jest właśnie papier "Memo". Tylko spójrzcie na ile sposobów można go wykorzystać :)


Wy też nadal żyjecie wakacjami, czy może przygotowania do Świąt idą już pełną parą?

Pozdrawiam ciepło
Asia

Produkty, których użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)