Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 10 grudnia 2014

Świąteczny renifer

Witajcie Kochani,
chociaż to zdecydowanie lato jest moją ulubioną porą roku, to jednak najpiękniejsze chwile to te grudniowe spędzone z Rodziną. Już powoli czując tę świąteczną atmosferę skleiłam małą świąteczną kartkę.


Głównym elementem jest tekturowy renifer, który momentalnie skradł moje serducho. Sami spójrzcie, czyż nie jest uroczy?


Tłem do renifera stała się kolekcja "Cozy", którą również szybko pokochałam za jej piękne, zimowe kolorki!


Z takim samym utęsknieniem jak ja czekacie na Święta?

Pozdrawiam ciepło
Asia

Wykorzystane produkty:

1 komentarz:

scrapkate pisze...

Kochana, ja już w klimat wprowadzam się od 01.12 ;) a co do Twojej pracy, proste i mega efektowne. Niby zwykła biała reniferowa głowa, a "ubrana" w fajne tło i kilka listków i efekt fantastyczny. Bardzo mi się podoba :) pozdrawiam

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)