Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 19 grudnia 2014

Tydzień Inspiracji - MAGIA - Dzień 5

Witajcie Kochani!
Myśl o grudniu zawsze przywodzi mi na myśl słowo MAGIA. Uwielbiam grudniową atmosferę, świąteczne dekoracje i jest to dla mnie bardzo magiczny czas, który naprawdę uwielbiam. Uwielbiam również upamiętniać na zdjęciach różne drobiazgi, które tworzą ten cudny klimat.


Z jednym z takich zdjęć powstał mrrroźny scrap. Zmiksowałam różne kolekcje, ale mimo wszystko to chyba kolekcja "Cozy" (z której pochodzi między innymi błękitny alfabet) gra tutaj pierwsze skrzypce :)


Mimo mieszanki różnych kolekcji ograniczyłam się kolorystycznie, ale pozwoliłam sobie na malutką dawkę brokatu, który w grudniu jest po prostu obowiązkowy! Sami przyznajcie, że delikatna tekturowa śnieżynka oprószona brokatem wygląda co najmniej uroczo ;)


Mam nadzieję, że magiczna atmosfera udzieli się również Wam i zasypiecie nas swoimi pracami :)

Pozdrawiam ciepło!
Asia

Wykorzystane produkty:


A teraz Wasza kolej :) Na Wasze prace, zainspirowane naszym hasłem przewodnim, czekamy do piątku, 26 grudnia do północy. Przypominamy, że prace nie mogą być publikowane wcześniej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)