Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 21 stycznia 2015

Dzień Babci

Witajcie kochani!
Wiecie co to dziś za dzień jest? Najpiękniejszy dzień w roku :) To Dzień Babci! Babcie (jak wiadomo) bywają różne. Nowoczesne, przytulaśne, całuśne, a także młode i nieco starsze. Moja Babcia była wyjątkowa. Naprawdę! Robiła najlepszą jajecznicę pod słońcem - na piecu, takim prawdziwym. Miała w ogrodzie najlepsze czereśnie. Za dnia dużo pracowała, a wieczorem zawsze długo się modliła. No dobrze, rozmarzyłam się, powspominałam. To mi pozostało...
A tymczasem moja Mama stała się Babcią i to ona dziś została obdarowana małym prezentem z okazji Jej święta. Powstał zatem taki oto mini blejtram, a na nim zdjęcie całej mojej trójki :)


Głównym akcentem ozdobnym zdecydowanie jest tu szary kwiat Petaloo, a pod nim skryła się wstążka "gnieciona" vintage.
 

Grafikę wycięłam z papieru Primy z kolekcji "Coffee Break" - Coffeology. Bardzo lubię ozdabiać pracę własnoręcznie wycinanymi obrazkami :) A tak przy okazji - wszystkie papiery z tej uroczej kolekcji możecie kupić w scrapkach po... złotówce! Ale uwaga - tylko dzisiaj! ;)
 

Tu i ówdzie poprzyklejałam półperełki, dodałam rafię, maznęłam gesso.
 

Dzięki kosteczkom dystansującym praca wyszła dość przestrzenna.
 

Mam nadzieję, że Babcia Ala była zadowolona, gdy otworzyła dziś przesyłkę ;)
A Wy (lub Wasze dzieci) jak dziś uhonorowaliście swoje Babcie?

Pozdrawiam!
Magda
 
Wykorzystane materiały:
 

2 komentarze:

Madeleine pisze...

Pięknie to wygląda :D
Ja już wcześniej przygotowałam małą karteczkę, trzeba tylko dziś ją dostarczyć :)

iluszka pisze...

Takie prezenty cieszą najbardziej, nie tylko oczy, ale przede wszystkim serce... :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)