Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 23 stycznia 2015

Ślubne wspomnienie w mediowej oprawie

Moim noworocznym postanowieniem jest robić więcej prac z własnymi zdjęciami. Stwierdziłam, że mam ich zdecydowanie za mało. Więc dzisiaj mam dla Was layout ze zdjęciem z mojego ślubu :)
Miało być romantycznie i z przepychem i chyba się udało.
 

Tło mojej pracy przygotowałam głownie za pomocą farbek Twinkling H2O, które można zamówić w przedsprzedaży w naszym sklepie.
Użyłam również kilku stempli, które odbiłam za pomocą czarnego tuszu StazOn. Dzięki niemu, jeśli najdzie nas ochota żeby użyć jeszcze więcej farbek lub mgiełek, nic się nie rozmaże.
 

Całość uzupełnia duża ilość papierowych różyczek, a kropką nad "i" są błyszczące cekiny oraz naklejki z zestawu MAMBI. 



Gorąco Was zachęcam do oprawy swoich wspomnień, to piękna pamiątka :)
Kasia

Produkty, których użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)