Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 9 stycznia 2015

Zimowy spacer

Hej!
Zima tego roku jest niezwykle przewrotna: jednego dnia cały dzień sypie tylko po to by wszystko mogło stopnieć następnego dnia. Ale może chociaż trochę Wam się uda skorzystać z zimy? ;) Dzisiaj chciałam Wam pokazać LO'sa ze zdjęciem, które zrobiłam mojej chrześnicy podczas zimowego spaceru zaraz po Świętach. Wtedy nieco poprószyło, a objętość karty pamięci w moim aparacie skurczyła się o jakieś 200 zdjęć. :D


Chyba zgodzicie się, że ona jest po prostu urocza? ;) W zbudowaniu równie uroczej oprawy pomogły mi papiery z kolekcji Notes & Things.



Nie mogło zabraknąć oczywiście Enamel Shapes w cukierkowych kolorach oraz świetnego alfabetu Primy. Świetnie dopełniają całość razem z gazą, którą po prostu uwielbiam! ;)
 

A szare kółeczko z napisem pochodzi z zestawu naklejek Primy "LOVE".


Trzymajcie się ciepło!
Nats

Produkty, których użyłam:

1 komentarz:

iluszka pisze...

Śliczna :) Scrap genialny!!!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)