Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 17 lutego 2015

Droga do gwiazd

Cześć Kochani :) 
Dziś mam dla Was coś nietypowego (dla mnie) :) Zwykle najlepiej czuję się w pracach mediowych i scrapach - większych formach pozwalających na dużo swobody. Ale czasem wykorzystuję też swój scrapowy warsztat na inne okazje. Ostatnio okazja była wyjątkowa - urodziny dwóch ważnych dla mnie mężczyzn w wieku 10 i 12 lat :)
Umówmy się, że chłopcy w tym wieku zazwyczaj niespecjalnie zainteresowani są kartkami, albumami czy innymi "dziewczyńskimi" podarunkami tego typu ;) Ważniejsze są dla nich samochody, komputery i gry. Obydwaj przy takich okazjach skrupulatnie zbierają gotówkę na prezenty, które kupują sobie sami ;) Poddałam się już i nie próbuję się wyłamywać. Jednakże - skoro nie ma właściwego prezentu, to niech będzie chociaż wyjątkowe opakowanie na słodycze i kopertka z najważniejszą zawartością :D
  

Z pomocą przyszła mi tu urocza kolekcja "Droga do gwiazd" Galerii Papieru. Kolekcja, która i Wam przypadła do gustu - większość papierów już zniknęła z naszych półek, ale wiem z dobrego źródła, że niedługo pojawi się nowa dostawa ;)
To kolekcja, która moim zdaniem idealnie nadaje się do właśnie takich dziecięcych czy młodzieżowych prac. Papiery z jednej strony mają świetny gwiazdkowy wzór (kto nie lubi gwiazdek?!), a z drugiej uroczą kratkę. Duży wybór kolorystyczny pozwala na łatwe dobranie kolorystyki zarówno do chłopięcych, jak i dziewczęcych prac.

 
Przygotowałam dwie torebeczki oraz dwie małe kopertki na finansową zawartość ;) Z pomocą przyszły mi specjalne tablice "Punch Board" firmy We R Memory Keepers. Nie są one dostępne w naszej regularnej ofercie, ale jak zawsze wykorzystuję nasze przedsprzedaże i zamawiam u Marty przeróżne gadżety, materiały i media :) Tablice do tworzenia kopert i torebek wydały mi się na tyle uniwersalne i praktyczne, że po prostu musiałam je mieć. Idealnie sprawdzają się właśnie przy takich okazjach. Zamiast szukać na szybko jakichś ładnych opakowań - wystarczy wziąć jeden ze scrapowych papierów (których jakoś zawsze mam nadmiar...) i wykonać opakowanie samemu :) 

  
Inną rzeczą, która zawsze świetnie się sprawdza w takich sytuacjach, są przeróżne dodatki do kolekcji - naklejki, alfabety, chipboardy. Staram się zawsze wyszukiwać te uniwersalne i zdarza mi się z nich korzystać nawet kilka lat po zakupie :) Tutaj wykorzystałam dodatki z kolekcji "Pen Pals", alfabety ze starszej kolekcji 7 Dots Studio i ozdobne elementy z zestawu Project Life



  
Mam nadzieję, że spodoba się Wam taka inspiracja. Czasem warto wykorzystać zapasy scrapowych gadżetów do całkiem praktycznych, codziennych zastosowań. Radość na twarzach obdarowanych takimi spersonalizowanymi prezentami - bezcenna :) 
 
pozdrawiam
Anai 
  
Wykorzystane materiały:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)