Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 25 lutego 2015

Kochaj życie :)

Hej!
Niewątpliwie jedną z wielu zalet posiadania dużej rodziny jest to, że zawsze się znajdzie okazja by zrobić komuś kartkę z życzeniami. Tym razem padło na moją kuzynkę, która niedawno świętowała swoje 18-ste urodziny a nie miałam okazji wcześniej się z nią spotkać. ;)
   

Kartka powstała z deseczkowego papieru z kolekcji "Kolorowa Łąka" Galerii Papieru oraz złoto - białych pasków z kolekcji "The Story of Us" Simple Stories. Róże oraz napis wycięłam z arkusza Coffeology z kolekcji "Coffee Break" Primy. Dodałam też trochę blasku w postaci złotych enamel dotsów My Minds Eye.
 

  
Do wykonania notesu i pudełka także użyłam papierów "The story of Us", a także drugiej strony arkusza Coffeology, który ładnie uzupełnił paseczkowy motyw. Wszystkie papiery wytuszowałam delikatnie Distress Ink'iem w kolorze Vintage Photo. Napis na notesie utworzyłam z alfabetu Primy, a jako "ostatni szlif" dodałam odrobinę srebrnych i różowych cekinów. ;)
  
Mam nadzieję, że moje ostatnie fascynacje złotem i srebrem przypadną Wam do gustu. ;)
Ściskam!
Nats
  
Materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)