Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 28 lutego 2015

Przygotowania do Wielkanocy

Dzień Dobry!
Czy już zaczęliście przygotowania do Wielkanocy? Robicie i wysyłacie kartki? Ozdabiacie jakoś mieszkania i domy? Ja tak, choć zdecydowanie w mniejszym stopniu niż na Boże Narodzenie.
Mam już wianek na drzwi, bardzo wiosenny, a teraz przyszła pora na kartki do bliskich. Na przykład takie, jak te, które dziś Wam pokażę.


Kartki są i nie są takie same. Są zrobione wg tego samego szkicu, ale z różnych papierów  z cudownej kolekcji "Easter Greetings" Craft and You Design, która właśnie pojawiła się w naszym sklepie.



Głównym punktem są tu obrazki, ozdobione jajkami i baziami, a także rafią, którą ostatnio bardzo polubiłam :) Błysku dodają cekiny, zaś elegancji - ręczne przeszycia.



Wszystko jest mocno popsikane mgiełką Lindy's Stamp Gang. Niestety, na zdjęciach trudno uchwycić ten piękny połysk, jaki daje ta mgiełka, którą akurat sobie wybrałam z bogatej oferty sklepu. Musicie mi uwierzyć na słowo :)
 


   
Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam i że teraz popędzicie do swoich kącików scrapowych, by stworzyć wielkanocne kartki.
Powodzenia!
mamajudo
Wykorzystane produkty:
 

1 komentarz:

artiza pisze...

cudeńka:)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)