Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 25 marca 2015

Leciutka kartka Kasi

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam kartkę, czyli formę, która ostatnimi czasy rzadko u mnie gości. Są jednak momenty, gdy mam ochotę przygotować coś w tak niewielkim formacie. A jak jeszcze jest okazja, czyli urodziny ważnej dla mnie osoby, to tym bardziej nie mogę się oprzeć :) 
Karteczkę przygotowałam w całości ze starszej kolekcji Primy, czyli Epiphany. 

  
Nie mogło zabraknąć kwiatów, a konkretnie magnolii z Wild Orchid Crafts, które już niedługo znowu zagoszczą w naszym sklepie.
  
  
Użylam również gazy, która zawsze dodaje lekkości warstwom, czy to na kartce czy na scrapie. 
Na koniec kilka enamel dotsów i kartka gotowa.
  
  
Czasem warto wyjść poza własną strefę komfortu i przygotować coś, czego nie robimy na co dzień :)
  
pozdrawiam serdecznie
Kasia
  
Produkty, które wykorzystałam:

1 komentarz:

Madeleine pisze...

Super kartka, fajny pomysł z gazą :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)