Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 29 marca 2015

Świeżo malowane :)

Witajcie :) 
Dziś chciałabym Wam zaprezentować scrap, który wykonałam niedawno na bazie nowej kolekcji Galerii Papieru "Świeżo malowane III". Kolory tej kolekcji absolutnie mnie zauroczyły! Do tego trochę dodatków - w tym przepiękne kwiaty Prima Marketing z najnowszych kolekcji. 
Scrap ten jest prezentem dla pewnej uroczej ośmiolatki. Starałam się więc zachować słodki dziecięcy klimat :)


Kwiaty z najnowszej serii Valentina mają przepiękne cukierkowe kolory, a dodatkową atrakcją są cudne brokatowe serduszka na patyku - wyglądają zupełnie jak lizaki posypane cukrem :) Idealne do romantycznych i dziecięcych prac :) Zielone listki zaś pochodzą z kwiatów Petaloo Botanica. Często zdarza mi się wykorzystywać same kwiatki, ale tym razem duże materiałowe liście idealnie pasowały mi do kompozycji scrapa.
 

 
Po raz kolejny sięgnęłam po dodatki z uroczego zestawu Project Life "Notes & Things". Małe kolorowe dodatki w różnych kształtach ze złotym foliowaniem dodadzą atrakcyjności praktycznie każdej pracy :) 
 

Bardzo lubię wykorzystywać w swoich pracach różne kolorowe ćwieki. Pisałam o tym nie raz - lubię kupować zestawy ćwieków z różnych kolekcji. Nigdy nie wiadomo do jakiej pracy się przydadzą :) Zbieram różne zestawy i po prostu czekam na dobrą okazję. Tutaj sięgnęłam po ćwieki Teresy Collins z kolekcji "You Are My Happy" - różowy słoń długo czekał na swoją szansę, ale tutaj pasował po prostu idealnie!
 

Media ograniczyłam tu do niezbędnego minimum. Odrobina tuszu Vintage Photo, troszkę białej farby na brzegach papierów i dodatków, srebrne perełki w płynie oraz delikatne chlapnięcia granatową mgiełką Lindy's Stamp Gang


Miłego weekendu, kochani :)
pozdrawiam
anai
 
Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

Karolina_Wycina pisze...

śliczny jest! i te wszystkie detale i detaliki... :))

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)