Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 30 marca 2015

Wiosenne kartki Doroty

Witajcie :)
Czujecie już wiosnę w powietrzu ? 
Ja tak i to bardzo. Czekam na pierwsze zielone liście i kwitnące drzewa. Wiosna to moja ulubiona pora roku i to nie tylko ze względu na przyrodę, ale poczucie nadejścia czegoś nowego, czegoś lepszego. Dla mnie wiosna to nadzieja. 

Moje dzisiejsze dwie kartki są bardzo wiosenne dzięki przepięknym kwiatom Petaloo
Do kwiatów dobrałam zielono-niebieskie tło zrobione mgiełkami Lindy's.
 




Świetnie sprawdziły się tutaj tekturki ze Scrapińca.





Miłego poniedziałku!
pozdrawiam serdecznie
Dorota

Produkty, które wykorzystałam:

1 komentarz:

Madeleine pisze...

Rewelacyjne wykonanie. Przepiękne :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)