Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 7 kwietnia 2015

Dziecięce szaleństwa :)

Hej!
Jak tam Wasze nastroje po Świętach? Jesteście objedzeni, wypoczęci i naładowani nową energią do działania? Mam nadzieję, że tak. ;)
Dzisiaj wracam do zeszłego lata i do wygłupów mojej kuzynki, które uwieczniłam na LO'sie. Zazwyczaj unikam połączenia różu z czernią, ale tym razem nie mogłam się oprzeć widząc śliczne wzory z bloczka papierów "I Am" Simple Stories. Jako bazy użyłam papieru "Chain Latter" z kolekcji "Pen Pals" Pink Paislee.
  

Całość postanowiłam wzbogacić złotymi elementami, m. in. napisem z zestawu Brush Art ze Scrapińca, który oprószyłam złotym brokatem, zestawy naklejek z kolekcji "I Am" oraz "Say Cheese II".
  


Chyba już zauważyliście, że kocham naklejki w każdej postaci. ;) Użyłam więc arkuszy z naklejkami z kolekcji "I Am" oraz zestawu "Favourite" Heidi Swapp. Oczywiście nie mogło się obyć bez cudnych enamel dots MME - "Charmed" oraz "On Trend", a także cekinów także MME - "On Trend" i "Fancy That".
  



   
Mam nadzieję, że niedługo uda nam się poczuć tą prawdziwą wiosnę na dworze. Już tak bardzo tęsknię za rolkami! ;)
  
Pozdrawiam! :*
Nats

Użyte materiały:

1 komentarz:

Madeleine pisze...

Bardzo fajne LO. Optymistyczne i urocze :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)