Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Komunijnie w złocie i różu

Witajcie kochani!
Słońce za oknem świeci mocno, można śmiało powiedzieć, że wiosna przyszła. A z wiosną czas Komunii świętej. Zrobiłam więc komunijną kartkę, mocno dziewczęcą, bo w palecie róż - złoto - biel.


Główną ozdobą są na niej przepiękne białe magnolie Wild Orchid Crafts, tu i ówdzie dopełnione małymi białymi Sweetheart Blossom oraz wstążką.
 

Ponieważ pręciki w kwiatach są lekko żółte (a ja nie przepadam za tym kolorem), więc potraktowałam je złotym brokatem.
 

Piękna ramka ze Scrapińca dodaje szyku całej kartce, prawda?
 


Małe złote enamel dotsy Simple Stories są "kropką nad i" w tej kompozycji.
 


Czy ozdabiacie kartki również w środku? Ja życzenia przyklejam na kolorowej bazie (z papieru scrapbookingowego) i zawsze przeszywam :)
 
 
Mam nadzieję, że małej Julii spodoba się ta kartka :)
Pozdrawiam serdecznie!
Magda - mamajudo

Wykorzystane produkty:


2 komentarze:

Aneta pisze...

Świetne połaczenie kolorystyczne, dzieki któremu wyszła bardzo delikatna kartka. :-)

Sylwia Bee pisze...

Aż mi słów brak. Na prawdę niesamowita praca.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)