Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Nadchodzi wiosna :)

Witajcie poniedziałkowo :) 
Mam nadzieję, że weekend minął Wam miło, wiosennie i twórczo. Podobnie jak mój.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was scrap w wiosennym klimacie właśnie, choć bez kwiatków :) Moja wiosna to dużo dobrej energii, pomysłów i... również wiosenne zmiany w garderobie. Najnowszy i najważniejszy zakup, to nowe "kotkowe" buty :) Wprost nie mogłam się powstrzymać - musiały się doczekać swojego własnego scrapa ;)
  

Wykorzystałam dość prostą i lekką kompozycję, jak zwykle łącząc kilka różnych kolekcji. Najważniejszy akcent kolorystyczny to przepiękny turkusowy papier z kolekcji "Paris Paris" firmy UHK Gallery. Do tego trochę papierów z zestawu "The Story of Us" Simple Stories, z małymi akcentami kolekcji "I AM" i "On trend"
 


Uwielbiam wykorzystywać w scrapach różne dodatki ze starszych kolekcji - naklejki, ćwieki, skrawki papierów. Są to elementy, które zwykle starczają na bardzo długo i później łączone w przeróżny sposób - nadają pracom różnorodności i unikalnego charakteru. 



Tym razem naprawdę mocno powstrzymywałam się od mediowania :) Nie ma tu nawet tuszowanych brzegów. Jedyne media, na które się zdecydowałam, to chlapnięcia mgiełkami Lindy's Stamp Gang i odrobina białych perełek w płynie


Mam nadzieję, że i Wy skusicie się na wykonanie wiosennych scrapów. Inspiracje czają się dosłownie wszędzie! Nawet w szafie :)

pozdrawiam serdecznie
anai

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)