Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 9 maja 2015

Dla Ciebie Mamo

Witajcie! 
Wielkimi krokami zbliża się Dzień Matki i pora przygotować coś dla Naszych Najważniejszych - dla Mam. Moje koleżanki z czasem na pewno przedstawią jeszcze wiele inspiracji, dziś ode mnie najprościej - kartki. Takie będą najbardziej cieszyły, bo są własnoręcznie wykonane.


Kartki wykonane zostały na bazie kartonu wizytówkowego, który potraktowałam tuszem do embossingu oraz przezroczystym pudrem. Po tym zabiegu rozpuściłam puder - i dodałam kilka warstw kolorowych mgiełek. Mgiełki osiadły na bezbarwnym pudrze tworząc ozdobne, błyszczące punkciki, co jest dodatkową ozdobą moich prac.


W centrum kartek umieściłam stemplowany napis - Agateria zdecydowanie ułatwiła mi zadanie stworzenia pięknej kartki od serca :) Napis zagnieździł się w ramce z zestawu Marthy Stewart - ramki to trochę zapomniany, a tak uroczy drobiazg!



Cekiny i perełki w płynie to przyciągające uwagę, błyszczące punkty na moich kartkach, z nimi nigdy nie da się przedobrzyć ;)


Zachęcam Was do wykonania kartek w Waszym niepowtarzalnym stylu, w sklepie znajdziecie mnóstwo pięknych kwiatów, dzięki którym Wasza kartka będzie iście majowa i kobieca. Co więcej! Znajdziecie całą kategorię Dzień Mamy
Piękna kartka potrafi wyrazić więcej słów niż uda nam się ująć w życzeniach :)
Powodzenia w tworzeniu i dobrej zabawy!
JaMajka

Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

Padoriaa pisze...

Śliczne prace :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)