Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 20 maja 2015

Exploding box

Eksplodujące pudełka są ciekawą formą przekazania życzeń. I zaskakującą. Żeby nie powiedzieć: bombową :)
Tym razem efekt finalny miał być w stylu glamour. Styl ten jest mi nieco obcy, ale ogólne jego założenia znam. Postawiłam na błyskotki (złoto), odrobinę czerni i delikatny róż (brzoskwinia?).
I oto, co mi wyszło:
  


Jest to pudełko z okazji 40. urodzin pewnej Agnieszki. Jego środek zdobi tort.
  

Piękna kolekcja papierów My Mind's Eye - "Fancy That" współgra ze złotą czterdziestką i enamel dotsami Simple Stories z kolekcji "I AM".
  



Zauważyliście, że tort jest ozdobiony bitą śmietaną? Zrobiłam ją ze... śniegu!
  

Oczywiście, nie mogło zabraknąć również kwiatków, małych i dużych.
  



   
Ciekawa jestem, czy Wy też lubicie robić takie "wybuchowe" prezenciki? :)
Pozdrawiam!
Magda-mamajudo
Produkty, które wykorzystałam:
  

5 komentarzy:

Joanna pisze...

obłędny tort! a bita śmietana bombowa! :)

antilight pisze...

Wow! Widziałam wiele eksplodujących pudełek ale to jest po prostu rewelacyjne! Kolory, detale, i ten tort powalają :)

Art_Dorota pisze...

najpiekniejszy boxik jaki w życiu widziałam :) Gratuluję Madziu!!

Magda Łuczak Art pisze...

Dziękuję ♥♥♥

dziurka pisze...

Wow!
Bombowa!!!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)