Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 12 maja 2015

Selfie :)

Hej!
Nie jestem zwolenniczką robienia sobie zdjęć ale tak się zawsze składa, że to ja stoję po tej drugiej stronie obiektywu więc czasem trzeba. ;) Dzisiaj więc LO o selfie - i to o jakim - bo zrobionym dokładnie w sylwestra! :D Jakoś się nie mogłam za to zdjęcie zabrać ale w końcu się doczekało oprawy. ;)

  
Do ułożenia kompozycji użyłam papieru Color Conspiracy Spring-a-licious, papierów z bloczka "I Am" Simple Stories oraz papierów z bloczka Becky Higgins "High Five", które od dzisiaj wraz z innymi znajdziecie w sklepie. ;)
  


Potem już tylko były rub - onsy "On Trend" w których się totalnie zakochałam (!), mnóstwo naklejek, głownie firmy Simple Stories, i jeszcze więcej enamel dotsów: "On Trend" MME, turkusowe z zestawu "Life Documented" Simple Stories i biały geotag z zestawu We R Memory Keepers.
 


A jak u Was wygląda sytuacja ze zdjęciami? Więcej fotografujecie czy pozujecie? :)
  
Buziaki! :*
Nats

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)