Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 17 czerwca 2015

18. urodziny Andrzeja

Andrzej gra na keyboardzie i gitarze klasycznej. I właśnie świętuje swoje 18. urodziny. Zrobiłam więc dla niego kartkę, która uwzględnia te trzy najważniejsze wytyczne.



Gitarę narysowałam sama białym pisakiem Sharpie Extra Fine Point Poster Paint Marker na papierze UHK Gallery.
   

Nie mogło zabraknąć kwiatka Petaloo - to ostatnio moje ulubione kwiaty!
  

Tu i ówdzie klejem przykleiłam mikrokulki w kolorze grafitowym.
  


Keyboard również zrobiłam sama, w nieco innych kolorach niż występuje w naturze :)
I ozdobiłam go naklejkami enamel dots.
  

Jak Wam się całość podoba? 
Życzę dotrwania do weekendu :)
Magda - mamajudo
  
Wykorzystane produkty:

2 komentarze:

Padoriaa pisze...

Niesamowita praca z ogromną ilością detali ! :)
Pozdrawiam serdecznie :)

ewinka Nowa pisze...

Świetne ,bogate tło :-)))

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)