Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 27 czerwca 2015

Opakowanie na wspomnienia

Niedawno zostałam poproszona o wykonanie opakowania na płytę CD dla pani nauczycielki na zakończenie roku szkolnego. Pomyślałam sobie, że podzielę się z Wami tym pomysłem, bo tego rodzaju folder na płytę można wykorzystać przy wielu różnych okazjach :) 
Pomysł jest prosty - nawiązuje do tradycyjnych pudełek na płyty, ale jednocześnie jest też ozdobny i mam nadzieję, że będzie stanowić miłą pamiątkę na lata :)
  

Wykorzystałam papiery UHK Gallery z uroczej i romantycznej kolekcji "Allo, Allo" wymieszane odrobinę z papierami Maja Design (uwaga, uwaga! Czy wiecie, że w tym tygodniu papiery Maja Design możecie u nas kupić w promocji?! ;) ). 



Do tego naprawdę nieduża garść dodatków, ale za to charakterystycznych - piękny ciemnoróżowy kwiat Petaloo, złote brokatowe naklejki Heidi Swapp, rubinowe perełki w płynie



W środku folderu schowana jest koperta na płytę. Dzięki temu nie ma ryzyka, że płyta wypadnie.
Kopertę oczywiście również przygotowałam sama - za pomocą tablicy do kopert We Are Memory Keepers, którą Marta sprowadziła dla mnie podczas którejś z przedsprzedaży.
  

Mam nadzieję, że taki pomysł na opakowanie płyty spodoba się Wam i może przyda w przyszłości?

pozdrawiam serdecznie
Anai

Wykorzystane produkty:

1 komentarz:

Yagoshka pisze...

O super pomysł :) i pięknie wyszło

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)