Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 10 lipca 2015

Be Fit!

Hej!
Jak na razie mam za sobą już wszystkie obowiązki związane z uczelnią, więc mogę sobie trochę odpocząć. A upalne dni sprawiły, że postanowiłam zrobić coś innego - jako, że zazwyczaj moje prace są utrzymane w jasnej kolorystyce, tym razem postawiłam na mocniejsze barwy oraz pochlapałam całość trochę mocniej niż zwykle. ;)


Główną kompozycję stworzyłam z papieru Crate Paper "Notes&Things" - Inbox, papieru w gwiazdy z bloczka Maja Design "Life by the sea" oraz papieru z motywem cegły z bloczka Simple Stories "I Am".
 


Tytuł ułożyłam przy użyciu alfabetu znajdującego się w zestawie naklejek MAMBI "Smile", który przemalowałam markerem na czarno. Dodałam także urocze serduszko z zestawu rub-onsów MME "On Trend". Nie mogło oczywiście zabraknąć też moich ostatnio ulubionych naklejek z zestawu MAMBI "Big City Brights". ;)
  


Nie byłabym sobą gdybym nie dodała enamel dotsów, a więc użyłam cudnych malinowych i granatowych z zestawu Simple Stories "Life Documented".
A czy Wam zdarza się tak poszaleć na Waszych pracach? :D
Buziaki! :*
Nats

Wykorzystane Materiały:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)