Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 4 lipca 2015

Latarnia morska

Witajcie Kochani,
wakacyjne klimaty kompletnie już zawładnęły moją pracownią. Tak jak już wspominałam, morze to mój ukochany motyw i inspiruję się nim bardzo często. Dzisiaj coś zupełnie innego, całkiem spory projekt, bo mająca aż 40 cm latarnia morska. Całość wykonana jest z papieru, wszystkie elementy zostały wycięte ploterem, posklejane i pomalowane. 
 

Bardzo chciałam, żeby moja latarnia wyglądała staro, była „obrośnięta” kamykami i muszlami. Efekt ten uzyskałam poprzez pomieszanie mikrokulek z preparatem Gloss Gel z Primy. Tak powstałą strukturę pomalowałam po wyschnięciu farbkami Silks oraz gesso. Na końcu przykleiłam muszelki za pomocą kleju na gorąco.
 


Do ozdobienia latarni wykorzystałam piękne papiery Maja Design z mojej ulubionej kolekcji „Life by the Sea”. Aby nadać im jeszcze bardziej starociowego charakteru użyłam tuszu Distress w kolorze Walnut Stain.
 



Moja latarnia jest latarnią w pełnym tego słowa znaczeniu i oczywiście świeci. Zdjęcie może nie jest najlepsze, było ciężkie do wykonania, ale bardzo chciałam Wam pokazać ten efekt :)
  

Takie formy 3D na pewno się jeszcze u mnie pojawią, bo bardzo spodobało mi się tworzenie takiego rodzaju prac :)

Pozdrawiam wakacyjnie,
Kasia

Wykorzystane produkty:

3 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Cudna praca !!!

Daga pisze...

Wielkie Wow!

Arleta pisze...

wspaniała

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)