Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 31 lipca 2015

Now and forever

Czasem nachodzą mnie chwile słabości i mam dość wszystkiego... Czasem potrzebuję wsparcia sama przed sobą. I zdarza się, że nie potrafię tego wsparcia z siebie wykrzesać...
Dlatego zrobiłam sobie "przypominajkę". Taką, która podpowie mi w ciężkich momentach, że Dom jest mi dany i zadany Teraz i Na zawsze :)
Zawieszka jest dość duża i dzięki temu będzie rzucała się w oczy w mojej szafie.
  

Użyłam tu papierów Maja Design z kolekcji "Summer Crush" i "Vintage Spring Basics".
  

Błękitny papier, dzięki masce Scribbles Tima Holtz'a i rozcieńczonemu gesso, zyskał nowy wygląd.
  

Pracę oszczędnie ozdobiłam tworząc delikatną kompozycję z niebieskich kwiatów wiśni i białych różyczek w pąkach.
  



O tym, co najważniejsze przypominać będzie mi Scrapińcowy napis w kółeczku.
  

Uzupełnia go paseczek z napisem "now and forever" 7 Dots Studio z kolekcji "Verano Azul" ozdobiony dwoma ćwiekami.
  

Jeszcze tylko kilka kropli kleju magic posypanych grafitowymi mikrokulkami, kilka maźnieć białym pisakiem i... voilà!
  
   
Mam nadzieję, że ten "przypominacz" spełni swoje zadanie :)
Uściski,
Magda - mamajudo

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)