Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 3 lipca 2015

Project Life Gosi


Witajcie kochani! :)
Jak Wam mijają piękne i słoneczne dni? Ja w końcu wynurzyłam się z domu i z uśmiechem na twarzy spaceruję po mieście w promieniach słońca :) Jednak zanim to nastąpiło, udało mi się troszkę nadrobić mój PL :)
Przedstawiany Wam tydzień był wyjątkowy, gdyż to właśnie na początku lipca zaszły ogromne zmiany w moim życiu! Wyprowadziłam się od rodziców :D
Niestety musiałam zrezygnować z przepięknych zachodów słońca :P Teraz to samo słońce budzi mnie każdego ranka.
Znów trochę złota wkradło się na moje strony :)
 


Moim faworytem są nadal naklejki z kolekcji Inspire.
  

Zobaczcie, jak kilka naklejek może urozmaicić i ozdobić nasze strony.
 

Chciałam, żeby ten tydzień był naprawdę delikatny, nieprzepełniony dodatkami. 
Jestem przekonana, ze mi się to udało.
A jakie strony Wy preferujecie? :)

Pozdrawam,
Smile_Art

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)