Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 19 sierpnia 2015

Czerwcowy Project Life

Hej ho! :)
To znowu ja :) A wraz ze mną kolejny tydzień Project Life. Tydzień był wyjątkowy, wypełniony śmiesznymi sytuacjami w pracy, obżarstwem i spotkaniami z cudownymi ludźmi :) Mimo wszystko jednak to zlot w Warszawie grał tutaj pierwsze skrzypce. Nawet przygoda na Dworcu w Poznaniu nie pokrzyżowała moich planów i dojechałam na miejsce. Później było już tylko lepiej. Dużo uśmiechów, dużo pozytywnej energii, rozmów i jeszcze więcej śmiechu :) Mnóstwo czasu spędziłam z ukochanym scrapkowym teamem, a Anai oficjalnie została moim ulubionym fryzjerem :*


 
Znowu wymieszałam kilka kolekcji kart - złote karty Heidi Swapp nadały się tutaj idealnie :)
  

Kilka stempelków Technique Tuesday i kolejny tydzień zakończony! :)
  

Uwielbiam takie dokumentowanie mojego życia. Czasami naprawdę nie chce mi się nadrabiać, kiedy mam do zrobienia np 8 (!!) tygodni, ale wiem, że warto :)

Ściskam Was słonecznie!
Smile_Art

Produkty, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)