Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Mimi

Hej! 
Jakoś tak się zdarzyło, że z najnowszej kolekcji Simple Stories "Summer Vibes" powstają u mnie same dziecięce prace. Tak było i tym razem. Śliczna i radosna kolorystyka sama zgrała się ze zdjęciem i w taki sposób powstał scrap o zdrobnieniu imienia mojego kuzyna. :)
  

Głównym elementem kompozycji jest ramka z kolekcji "Summer Vibes" oraz dolna "belka", którą stworzyłam z papierów "Shine On" oraz "#Selfie" także z tej kolekcji.
  


Balony z zestawu naklejek z kolekcji "Summer Vibes" pięknie wpasowały się w dziecięcy klimat. ;) Dodałam jedynie kilka gwiazdek z zestawu photo stickers z kolekcji "Summer Vibes", by nabrały jeszcze większego uroku. ;)
  

Tytułem stało się owo zdrobnienie, czyli po prostu Mimi (od imienia Dominik). ;) W jego stworzeniu bardzo pomocny okazał się arkusz alfabetów z kolekcji "Summer Vibes" oraz napis "notes" z arkusza rub-onsów MME "On Trend", który wskazuje miejsce na journaling.
  

   
Na sam koniec dodałam chorągiewki z papieru "4x4 Journaling" i uzupełniłam pięknym letnim spinaczem w kształcie żaglówki z Primy. Dla uzupełnienia dodałam kilka enamel dotsów także z kolekcji "Summer Vibes" i... gotowe! ;)
A czy w Waszych rodzinach też zdarzają się takie zdrobnienia?
Ściskam! ;)
Nats

Wykorzystane materiały:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)