Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 11 sierpnia 2015

Powitanie kruszynki

Hej! ;)
Całkiem niedawno kolejny raz w tym roku zostałam ciocią, a więc na powitanie małej kruszynki nie mogło obejść się bez kartki. ;) Tym razem postanowiłam połączyć papier "Just Beachy" z kolekcji "Summer Vibes" Simple Stories z różem z bloczka papierów "Fancy That!" MME oraz z kremowym papierem Galerii Papieru z kolekcji "Moja Najmilsza".
 

Karteczkę przyozdobiłam kompozycją z kwiatów Wild Orchid Crafts: magnolii, kwiatów wiśni oraz przesłodkich kwiatuszków sweetheart, które dodatkowo obsypałam holograficznym brokatem. Do wzbogacenia kompozycji użyłam mojego absolutnie ulubionego sznurka woskowanego (mogłabym go kupować kilometrami a i tak dla mnie było by go za mało :D) oraz enamel dotsów z kolekcji Simple Stories "Summer Vibes" oraz MME "On Trend".
 


Całość umieściłam w pudełku, które okleiłam papierami wykorzystanymi na bazę kartki oraz przyozdobiłam misiem z zestawu "Party Teddies" ze Scrapińca. ;)
  

  
Udanego tygodnia! :)
Ściskam! :*
Nats
  
Użyte materiały:
  

1 komentarz:

el pisze...

cudny komplecik

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)