Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 30 września 2015

Mediowy notes

Witajcie :)
Bardzo lubię zabawę z mediami i coraz częściej po nie sięgam. Nie wiem czy dobrze mi to wychodzi, ale życie to jedno wielkie wyzwanie i warto spróbować tego na co ma się ochotę. A ja na mediowanie mam ogromną odkąd poznałam mgiełki Lindy's.
Do stworzenia okładki notesu użyłam papieru do akwareli, gesso, maski, pudru do embossingu i kilku kolorów mgiełek.
Notes będzie prezentem dla malarki dlatego w centralnej części umieściłam dwa stare pędzle.
  

  





  
Zapraszam do naszego działu z mediami, każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.
 
Pozdrawiam
Dorota

Produkty, które wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)