Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 7 września 2015

Planner ślubny

Hej! ;)
Przyszedł wrzesień. Miesiąc, który bardzo kojarzy mi się z planowaniem i ogarnianiem wszystkiego. Może to z powodu szkoły? :)
Tak czy inaczej ja - a właściwie my - też postanowiliśmy zacząć planować od września ale nie szkolne obowiązki a nasz ślub i przyjęcie weselne, dlatego w pierwszej kolejności zaczęłam od plannera. :)
  


Do oklejenia okładki posłużył mi głownie deseczkowy papier Galerii Papieru z kolekcji "Kolorowa Łąka" oraz arkusz w złote pasy z bloczka "Fancy That" MME. Środek natomiast to także papier Galerii Papieru - tym razem z kolekcji "Moja Najmilsza".
  

Na pierwszej stronie musiało się pojawić zdjęcie "pozaręczynowe" jako mała przypominajka. ;) Oprawiłam je więc w malutką ramkę z kolekcji Simple Stories "Summer Vibes", którą nieco zmodyfikowałam na potrzeby projektu. Dodałam też trochę enamel dotsów i naklejek z sentencjami z tej samej kolekcji oraz postemplowałam trochę tuszem Memento w kolorze Tuxedo Black. ;)
 
 
Najbardziej czasochłonnym procesem było jednak zaprojektowanie wkładu oraz spersonalizowanych ozdobnych przekładek, które nie tylko sygnalizują nowy "dział" ale także swoim przekazem wywołują uśmiech na naszych twarzach. ;).
  





Do ozdobienia wkładu wykorzystałam trochę powycinanych elementów z kart journalingowych Simple Stories z kolekcji "The Story of Us". Przyznam szczerze, że nie było to zamierzone ale gdy tylko odnalazłam je w czeluściach pudełka z przydasiami wiedziałam, że to jest to! ;D
A dla chętnych, którzy chcą zobaczyć jak notes prezentuje się w całej okazałości przygotowałam też krótkie video:
 

A czy Wy także uwielbiacie planować? ;)
Buziaki,
Nats

Materiały:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)