Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 28 września 2015

Something to remember

Witajcie :) 
Nie da się ukryć - jesienna aura opanowała już Trójmiasto. Na chłodne wieczory najlepsze jest pozytywne scrapowanie :) Gdy mam problem z wybraniem zdjęć do scrapa - najczęściej sięgam po instagram. Małe migawki z życia przywołują różne ciepłe wspomnienia i wyjątkowe momenty. Z nich właśnie zrobiłam sobie mały kolażyk. A później zajęłam się dobieraniem do niego całej reszty dodatków :)


Na bazę wybrałam jeden z deseczkowych papierów Kaisercraft. Bardzo lubię ten motyw, a w tej ciemniejszej brązowej wersji kojarzy mi się jakoś tak ciepło, jesiennie, nostalgicznie.
Dodatki wybierałam ostrożnie starając się zachować dość spójną kolorystykę - delikatny błękit i jasny róż. Pierwsze skojarzenie - kolekcja "Summer Crush" Maja Design :)
 

Nie mogło oczywiście zabraknąć kwiatków - moje najukochańsze Petaloo oraz błękitne hortensje Wild Orchid Crafts
 

W kwestii mediów ograniczyłam się tym razem do absolutnego minimum - złoty brokat wymieszany z medium żelowym, delikatne chlapnięcia białą mgiełką Lindy's Stamp Gang oraz różowe kropeczki wykonane moimi ulubionymi farbkami Caludine Hellmuth


A ponieważ nie od dziś wiadomo, że jestem "sroką" uwielbiającą wszelkie małe szczególiki i świecidełka - dodałam też złote naklejki MAMBI, złote cekiny z zestawu Doddlebug Design i czarne mikrokulki, które idealnie się sprawdzają jako środki papierowych hortensji.
  

Również i Wam polecam na te jesienne wieczory - radosne scrapowanie i zachowywanie ciepłych letnich wspomnień. Nic tak nie cieszy mojego oka, jak taki nowy świeżutki scrap :)

pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego tygodnia :)
Anai
 
Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)