Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 2 października 2015

Przyjaciele

Witajcie Kochani,
dzisiaj mam dla Was bardzo delikatny i jasny layout. Zdjęcie jest zdecydowanie „męskie”, jednak ma dla mnie duży ładunek emocjonalny i bardzo chciałam potraktować je tak właśnie delikatnie i lekko.
  

W pracy wykorzystałam nową kolekcję Galerii Papieru „Królowa Śniegu”, jak widać papiery są bardzo uniwersalne i nadają się nie tylko do świątecznych czy zimowych produkcji.
 
   
Aby nadać pracy bardziej mediowego charakteru w kilku miejscach nałożyłam gel medium i posypałam mikrokuleczkami. Gdy wszystko dobrze wyschło pomalowałam mikrokulki gesso, są wtedy lepiej widoczne i bardzo lubię ten efekt.
 
   
W naszym sklepiku pojawiły się ostatnio druciki dekoracyjne Primy. Możemy z nich formować dowolne kształty, są pokryte materiałem, więc łatwo przyjmują różne media, a do tego dostępne są w kilku pięknych, żywych kolorach. Tutaj użyłam turkusowego.
 
    
Nieustannie namawiam Was do eksperymentów z mediami. Jeśli macie obawy, polecam zacząć od jasnych, delikatnych kolorów, na pewno będzie łatwiej zapanować nad efektami :)
pozdrawiam
Kasia
Produkty, które wykorzystałam:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)