Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 21 listopada 2015

Potrójna kartka

60. urodziny to piękna okazja do obdarowania kogoś wyjątkowego czymś wyjątkowym. W przypadku pani Ewy, która jest osobą wyjątkową, zwykła kartka - to za mało.
Zrobiłam zatem kartkę... potrójną. Właściwie to powstał taki niby-parawanik, niby-albumik. 
  


W środku umieściłam życzenia, a po obu ich stronach proste ramki na zdjęcia pani Ewy.
  

Kartka jest gruba, mocno usztywniona również z tyłu. Dla pewności, by ładnie zmieściła się w pudełku, związałam ją wstążką.
  

Punktem centralnym strony tytułowej jest przepiękna ramka ze Scrapińca. Zdecydowanie mnie uwiodła! To samo mogę powiedzieć o alfabecie Dear Lizzy Documentary Desktop - jest niesamowity. 
 

Wiecie, że lubię kwiatki wszelakie? Tu umieściłam kilka różyczek, każda w innym kolorze. Nie przytłaczają piękna ramki, lecz dodają jej koloru. Całość psiknęłam mgiełką Lindy's Stamp Gang w kolorze Creme Brulee, roztarłam palcem i papier "Piękny Umysł" nabrał złotego połysku. Czego oczywiście nie widać na zdjęciach ;)
  
  
Teraz pozostało mi tylko zrobienie pudełeczka, by ta grubaśna kartka mogła być "godnie" podarowana :)

Uściski!
Magda - mamajudo
  
Użyte produkty:

1 komentarz:

ewinka Nowa pisze...

Bardzo elegancki tryptyk :-)))

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)