Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 12 listopada 2015

Świąteczne kartkowanie :)

Hej!
Nie wiem czy wiecie, ale dla mnie sezon świąteczny zdecydowanie zaczyna się na początku grudnia, ewentualnie pod koniec listopada i jeszcze trochę szokuje mnie świąteczne szaleństwo (zarówno kartkowe jak i zakupowe) od początku października. W tym roku jednak nastąpił jakiś przełom - absolutnie urzeczona świąteczną kolekcją Simple Stories "Claus&Co" nie mogłam się oprzeć i postanowiłam zrobić kartki w tradycyjnych kolorach. ;)
 

Jako bazy do wszystkich kartek użyłam padu papierów z kolekcji "Claus&Co". ;)
 

Na pierwszej karteczce postanowiłam wpasować złoty ćwiek - dzwoneczek Tima Holtza a do stworzenia sentencji posłużyły mi naklejki z alfabetami z kolekcji Simple Stories "Claus&Co" oraz złote naklejki Pinkfresh Studio.
  

Drugą wyróżnia milion przekręceń maszynką, czyli krócej mówiąc wieniec. :D Ozdobiłam go czerwonymi i brązowymi cekinami oraz złotymi mini ćwiekami. Dla odmiany użyłam także papieru z bloczka Pebbles "Harvest".
  
  
Na trzeciej też znalazł się ćwiek Tima Holtza - tym razem srebrny i trochę mniejszy. ;) Świetnie wpasowały się też słoiczki wycięte z bloczka Simple Stories oraz gałązki ostrokrzewu z arkusza naklejek z tej samej kolekcji.
A Wy kiedy zaczynacie świąteczne przygotowania? :)
Całuję! :*
Nats
  
Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)