Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 16 grudnia 2015

Grudniownik :)


Hej!
Pamiętacie jeszcze mój grudniownik? Postanowiłam, że trochę podzielę się z Wami moimi okołoświątecznymi wspomnieniami z pierwszych dziesięciu dni grudnia. ;))
  

Pracę zaczęłam od dodania transparentnej karty z świątecznego zestawu Hedi Swapp, która utworzyła piękną przestrzeń na kartę powitalną. (Uwaga: Karty transparentne mają na sobie ochronną folię chroniącą przed zarysowaniem - nie zapomnijcie jej zdjąć! ;) ).
  




W pierwszych 4 dniach nie działo się nic świątecznego oprócz planowania. Do oznaczenia dat użyłam datownika Dear Lizzy, a całość przyozdobiłam złotymi naklejkami oraz puffy stickers od MAMBI.
  


Aby mój grudniownik nie był nudny użyłam koszulek do Project Life w rozmiarze do Insta albumów. Do ich wypełnienia użyłam głównie kart z zestawu Misc Me! - Sweet Life (które tak nawiasem są po prostu obłędne!) oraz złotych, srebrnych i różowych cekinów.
 



   
W kolejne dni zrobiło się już bardziej świątecznie. Siódmy dzień przyozdobiłam enamel shapes od Shimelle, naklejkami Bella Blvd oraz napisem "like!" ze Scrapińca. Następnego dnia zakrólował piernikowy syrop do kawy oraz papiery i dodatki z kolekcji "Claus&Co." Simple Stories.Użyłam też specjalnej karty na przepis znalezionej w bloczku Pebbles Harvest.
Ostatniego dnia wybrałam się na pocztę żeby wysłać świąteczne kartki i na tej stronie postawiłam na czerwień znaku"&" z alfabetu American Crafts - Deck the Halls, oraz granat z karty z zestawu Misc me! oraz enamel dotsa z zestawu Shimelle. ;)
A jak Wam idzie uwiecznianie grudniowych wspomnień? :)
Ściskam! :*
Nats

Materiały, które wykorzystałam:
  

2 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)