Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 4 grudnia 2015

Romantyczny blejtram

Na chwilkę dzisiaj odejdę od świątecznych klimatów i na naszym blogu zawita wiosna. Przygotowałam ten blejtram dla wyjątkowej osoby. Chciałam, aby był bardzo romantyczny, kobiecy, delikatny.


Głównym elementem mojej kompozycji jest napis odbity czarnym tuszem Archival. Jest to tusz permanentny, więc nawet jeśli podczas pracy chlapnie nam na odbitkę woda czy mgiełka, to nic się nie rozmaże. W kilku punktach blejtramu oraz na kwiatkach nałożyłam Gloss Gel Primy i posypałam mikrokuleczkami. Po wyschnięciu pokryłam gessem, aby kuleczki były lepiej widoczne.
  


Tło mojej pracy stworzyłam za pomocą pasty strukturalnej i maski, a koloru dodałam farbkami Twinkling H2O’s oraz mgiełkami Lindy’s.
 


Dobrze czasem oderwać się od świątecznych prac, aby później wrócić do nich z nowymi, świeżymi pomysłami.

Pozdrawiam,
Kasia
  
Wykorzystane produkty:

1 komentarz:

Moje Wytwory pisze...

Wow. Przepięknie. Będę się Tobą inspirował :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)