Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 7 grudnia 2015

Zimowe wspomnienia Nats

Hej!
Kalendarzowa zima jeszcze nie nadeszła i pogoda śniegiem nasz jeszcze nie obdarowała. W moich wspomnieniach jednak cały czas pozostaje zeszłoroczny śnieg, który spadł... na przekór dokładnie dzień po Świętach. :D Zdjęć z naszego zimowego szaleństwa mam wiele, a dzisiaj chciałam pokazać Wam jedno z serii "każdy musi mieć fotę w nausznikach Nikoli", czyli mojej kuzynki. :)
  

Bazę stanowią skrawki papierów MME "Fancy That", Galerii Papieru z kolekcji "Królowa Śniegu" oraz Pebbles "Harvest", które podkreśliłam tuszem Distress.
  


Złote akcenty z papieru MME postanowiłam wzmocnić złotymi cekinami, które przykleiłam za pomocą Stickles w kolorze Crystal; pięknymi naklejkami MAMBI oraz naklejkami z świątecznej kolekcji Pinkferesh Studio.
  


   
Swoje miejsce znalazło też przesłodki guzik-serce Dress It Up, miedziany mini spinacz oraz naklejka Bella BLVD. Tytuł stworzyłam przy użyciu naklejek z kolekcji "I AM" Simple Stories oraz złotego brokartowego alfabetu Heidi Swapp. podkreśliłam go używając cieniutkiej washi tape Little B.
A Wy - czekacie na śnieg czy jesteście jego przeciwnikami? :)
Ciepłego tygodnia! :*
Nats

P.S. Może spodoba się Wam też moje wideo krok-po-kroku:

  
Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)