Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 14 grudnia 2015

Zimowy domek

Lubię przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia. Przeważnie nie mam zbyt wiele czasu, żeby zrealizować wszystko, co chciałabym zrealizować, ale czasem mi się udaje zrobić choćby coś małego. 
W tym roku jest to mały zimowy domek w formie zawieszki na drzwi. Zrobiłam go całkowicie od podstaw z kawałka birmaty.
  


Jak w każdym domu, tak i tu wejścia strzeże dzwonek. A nawet dwa ;) Pięknie dźwięczą!
  

Na ten świąteczny czas na drzwiach mojego domu zawsze zawieszam ogromny wianek bożonarodzeniowy. I w tym małym domku nie mogło go zabraknąć. Ozdobiłam go sznurkiem, gałązkami, ostrokrzewem i posadziłam na nim dwa gile (takie ptaszki ;) ).
  

Choinka i białe piórko to takie małe zimowe dodatki do całości.
  


A ponieważ jest to domek zimowy, to ośnieżyłam go tu i ówdzie, używając do tego mojego nowego odkrycia: farby akrylowej Dylusions. Ja raczej nie używam mediów w swoich pracach, choć bardzo mi się podobają na pracach innych osób. Ale już od dawna szukałam czegoś białego, czym będę mogła rozjaśnić swoje prace nie tylko zimowe, także te w stylu shabby chic. I wreszcie znalazłam to, czego szukałam! Ta farba to strzał w dziesiątkę! Gorąco polecam!
  
   
Pozdrawiam przedświątecznie!
Magda - mamajudo

Wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)