Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 30 stycznia 2016

Kartka z kolorowanką


Dzień dobry w ostatni weekend ferii :) W każdym razie tak jest na Ziemi Lubuskiej...
Dziś moja zielonogórska przyjaciółka obchodzi 40. urodziny. Z tej okazji zrobiłam dla niej radosną kartkę z własnoręcznie pokolorowanym digital stemplem.
  

Mocno wiosenne kolory nowej kolekcji UHK Gallery "Avonlea" doskonale komponują się z kolorowanką od Mo Manning i moimi ulubionymi kwiatami Petaloo w kolorze białym i brzoskwiniowym.
  

Scrapińcowy napis "Love life" bardzo pasuje do tych przełomowych urodzin :)
  

Kompozycję kwiatową urozmaiciłam zielonym sznurkiem Primy, szarymi różyczkami i sweetheartami firmy Wild Orchid Crafts w kolorze ecru.
 

   
Czyż słodki Pan Mysz nie wygląda uroczo z tą wyciągniętą na dłoni babeczką? Zaraz zaraz... Czy myszy mają dłonie?
Nieważne :) Najważniejsze na koniec jest to, że mam dla Was niespodziankę!
Oto krótki film o tym, jak pokolorowałam Pana Mysza kredkami akwarelowymi. To proste i łatwe. Sami zobaczcie: 


Dajcie znak, jeśli skorzystacie z kursu i będziecie z tego zadowoleni :)
Uściski!
Magda mamajudo
  
Wykorzystane produkty:
  

3 komentarze:

Kasia.B pisze...

Dla mnie wspaniały kursik ! Na pewno wypróbuję go w swoich pracach :)Pan Mysio wyszedł cudownie :) Pozdrawiam

Grudniowe Handmade pisze...

Kapitalna praca. Super prosty i jaSNY KURS :) dZIĘKI

Papierowy Skrawek pisze...

Ale super, że trafiłam na ten kurs! Właśnie zainteresowałam się kolorowaniem kredkami akwarelowymi, więc na pewno wykorzystam ten pomysł. A kartka super!:-)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)