Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 8 stycznia 2016

Kartki z embossingiem

 
Dzień Babci

Wielkimi krokami zbliżamy się do Dnia Babci, który przypada na 21 stycznia.
Z tej okazji zrobiłam dwie pastelowe kartki z wykorzystaniem embossingu 3d (pisałam o tym w tej notce).



Tym razem wykorzystałam po raz pierwszy nowy kolor mojego ulubiony pudru Stampendous - Shabby Pink. Jak dotąd żaden kolor mnie nie zawiódł, ten ma delikatny różowy brokat i brązowe granulki, co pięknie się prezentuje po stopieniu. Zobaczcie zbliżenia z embossingiem.
 


Cudowne różowe kwiaty z Petaloo i tekturki ze Scrapińca dopełniają całości.
 








A jak Wasze przygotowania do tego wyjątkowego święta?
Serdecznie pozdrawiam :)
Dorota
 
Wykorzystane materiały:
 

1 komentarz:

Bożena pisze...

Kartka prześliczna. Dla wszystkich: urodziny, imieniny,dziękuję i inne.
Daje pani czadu, oj naprawdę - za każdym razem.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)