Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 5 stycznia 2016

Nasz Design Team na rok 2016

Kochani!
Witamy Was serdecznie na blogu w Nowym Roku i z wielką radością przedstawiamy nasz Design Team 2016, który będzie inspirował, zachwycał i doradzał Wam przez najbliższe dwanaście miesięcy.

 
W tym roku na blogu znajdziecie jeszcze więcej kursów i tajników pracy poszczególnych projektantek. Dziewczyny podzielą się z Wami swoimi sekretnymi trikami i wiedzą o ich ulubionych produktach.
  
Rok 2016 będzie też dla nas bardzo… „project-life’owy”. W myśl naszego hasła „Łap z nami chwile” chcemy Was zachęcić do tej formy dokumentowania wspomnień. Za kilka dni na półki trafi ogromna dostawa produktów Project Life i We R Memory Keepers (albumy, karty, koszulki), a już dzisiaj przedstawiamy Wam osobę, która Project Life prowadzi od lat, a na scrapkowym blogu – ku naszej radości – zgodziła się dzielić z Wami swoimi sposobami na PL i fantastycznymi zdjęciami oraz filmikami dokumentującymi powstawanie jej albumów. Już niebawem będziecie mieli okazję przeczytać pierwszy wpis Kasi – naszej nowej PL Ambasador, a tymczasem – poznajcie ją (jeśli jeszcze nie znacie ;)).

Cześć,
mam na imię Kasia! Scrapbookingiem z większymi i mniejszymi przerwami zajmuję się od ponad 8 lat, w tym czasie współpracowałam z wieloma firmami, moje prace pojawiały się na targach oraz na łamach międzynarodowych publikacji, a ja… ciągle czułam się przytłoczona rosnącą ilością gadżetów i drobiazgów, chciałam przemycić trochę minimalizmu do moich zabaw z papierem i szukałam formy dokumentowania wspomnień idealnej dla siebie. Odkryłam Project Life i przepadłam- od 3 lat prowadzę albumy, a od ponad roku kieszonkowy scrapbooking zdominował moje papierowe prace. W tej formie łączę pasję do dokumentowania wspomnień oraz robienia zdjęć i staram się zarażać nią innych na moim blogu kreatywnym worqshop.pl.

Blog: http://worqshop.pl
Facebook: https://www.facebook.com/worQshop/
Instagram: http://instagram.com/worqshop
Youtube: https://www.youtube.com/worqshop

Czujecie, że to będzie piękny, kreatywny rok? My ze swojej strony możemy Was zapewnić, że zrobimy wszystko, aby taki właśnie był i mamy nadzieję, że pozwolicie nam towarzyszyć sobie w Waszych twórczych poszukiwaniach :)

Dobrego Roku, Kochani!

Marta i Zespół Scrapki.pl

2 komentarze:

DecoArtMagda pisze...

:D super

Magda Łuczak Art pisze...

Witaj, Kasiu! Najlepszy wybór na ambasadorkę PL!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)