Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 8 lutego 2016

Romantyczny layout Nats

Hej!
Jak tam Wasze samopoczucie? Czujecie już wiosnę czy myślicie, że zima nam tak łatwo nie odpuści? :) Ja mam nadzieję, że jednak bliżej nam do cieplejszych dni. I właśnie o tym jest mój dzisiejszy layout - o lecie. A gdyby tego było mało to także trochę o miłości - bo przecież Walentynki już tuż, tuż. :)


Przy tworzeniu kompozycji z papierów wykorzystałam głównie karty do Project Life z zestawu Bo Bunny - Misc Me! Sweet Life oraz dwa papiery z najnowszych kolekcji Galerii Papieru - jeden z kolekcji "Królewski Romans", a drugi z kolekcji "Jak we śnie".
  


Tytuł stworzyłam przy użyciu pięknego złotego alfabetu Heidi Swapp.
  


Taga wyciętego z jednej z kart do Project Life ozdobiłam białym sznurkiem woskowanym, a na nim umieściłam aparat wycięty z jednego z papierów z kolekcji "Summer Vibes" Simple Stories. Przykleiłam też szare enamel dotsy - gwiazdki z zestawu Shimelle oraz złote gwiazdki z arkusza naklejek MAMBI.
  

Datę nastemplowałam przy użyciu datownika oraz czarnego tuszu Memento. Do stworzenia napisu "2015" użyłam zestawu złotych alfabetów MAMBI, a pod spodem przykleiłam naklejkę z arkusza należącego do dziewczęcej wersji kolekcji Echo Park "Bundle of Joy".
Mam nadzieję, że moje letnie wspomnienia pomogły Wam przypomnieć sobie jakie fajne mogą być cieplejsze dni. :)
Uściski! :*

Materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)