Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 15 lutego 2016

Wiosenne kartki z przesłaniem

Nie wiem, jak u Was, ale u mnie w Walentynki za oknem było ciemno i szaro potwornie. Trochę sobie zatem ponarzekałam, ale szybko wzięłam się w garść i stwierdziłam, że trzeba ten dzień czymś rozjaśnić.
A co może bardziej rozjaśniać, niż wiosenne kartki z przesłaniem? :)
Powstały zatem w mojej szafie dwie kartki niemal bliźniacze.
  

Śliczne, pastelowe papiery UHK Gallery z kolekcji "Celebration" zestawiłam z mocnymi kolorami kwiatów Petaloo (czy już Wam pisałam, że to moje ulubione kwiaty?).
  


Głównym elementem obu kartek są karty do project life i do albumików instagramowych, ozdobione tekturkami ze Scrapińca, sznurkiem woskowanym, serwetką papierową i naklejkami Enamel Dots.
  



Mam nadzieję, że i Wam terapia kolorami przyniosła natychmiastowy skutek :)
Uściski!
Magda mamajudo 
  
Produkty, które wykorzystałam:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)