Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 11 marca 2016

Dzieciaczkowy scrap


Hej!
Czy też tak macie, że szarość za oknem i totalny brak słońca Was demotywują? Osobiście, gdy tylko otworzę oczy i widzę to coś za oknem kompletnie nie mam siły aby się podnieść z łóżka, a deszcz tylko wspomaga senność i brak zdolności do ogarnięcia czegokolwiek.
Dlatego, gdy tylko mogę (i czym tylko mogę :D) staram się przywoływać wiosnę, więc dzisiaj pokażę Wam lekkie, pastelowe LO. ;)
  

Użyłam mojej ostatnio ulubionej kolekcji Galerii Papieru, czyli "Jak we śnie II" oraz różowego papieru z kolekcji "Bundle of Joy" Echo Park.
  

Już od dawna kusiła mnie girlanda z napisem BABY z dziewczęcego arkusza naklejek z kolekcji "Bundle of Joy" więc tym razem po prostu musiałam jej użyć. Sprawdziła się świetnie jako tytuł razem z napisem ułożonym przy użyciu szarego mini alfabetu Jillibean Soup. ;)
 

Do jej ozdobienia wykorzystałam tektutowe naklejki Project Life, mięciutkie serduszka Pebbles oraz enamel dotsów We R Memory Keepers. ;)
 

  
A teraz jeszcze więcej detali. :) Ostatnio polubiłam journalowanie na LO'sach, więc pomyślałam, że karty do journalingu od Sodalicious świetnie się do tego sprawdzą. I tak też było. :D Nie dość, że zdjęcie zostało osadzone w konkretnym kontekście (i za kilka lat nadal będę pamiętać, że zostało zrobione podczas tego konkretnego wydarzenia), to jeszcze znalazło się osobne miejsce na datę. Podsumowując: dla mnie bomba! :)
A wracając do tematu: kartę ozdobiłam złotymi naklejkami MAMBI, a do zdjęcia dodałam mini spinacz. Nad całą kompozycją znalazło się też miejsce dla mini stempelka Heidi Swapp, który odbiłam czarnym tuszem Memento. ;)
Mam nadzieję, że jeśli wszyscy się postaramy to wyczekiwana przez wielu wiosna wreszcie do nas zawita. :)
 
Buziaki! :*
Nats

Materiały:

1 komentarz:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)