Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Lutowy Project Life Natalii


Hej!
Jak już może wiecie w tym roku postanowiłam prowadzić mój album Project Life i żeby nie tonąć w zaległościach postanowiłam robić comiesięczne rozkładówki. ;) Pokażę Wam więc jak wyglądał mój luty. ;)
  

Karty powstały głównie z papierów Echo Park "Bundle of Joy" i Simple Stories "Snąp Basics", ale nie zabrakło też pięknych motywów z kart z kolekcji "Carpe Diem".
  

Karta tytułowa powstała głównie dzięki pięknym kwiatowym naklejkom z arkusza naklejek z kolekcji "Carpe Diem" oraz złotemu alfabetowi Heidi Swapp.
 

Oprawiłam też mój notes kreatywny, który już Wam pokazywałam w jednym z postów. :D Wreszcie udało mi się użyć naklejek MAMBI "Love Jars", których ( pomimo że bardzo mi się podobają) jakoś nigdzie nie mogłam wpasować. ;)
  

Aby ozdobić piękną już samą w sobie kartę do PL, wkleiłam serduszko z zestawu Pebbles w środek obiektywu. Wygląda to rewelacyjnie. :)
  


Na kolejnych dwóch kartach użyłam naklejek transparentnych MAMBI - złotych i czarnych oraz alfabetu Jillibean Soup.
  

W lutym odnotowałam też moment kiedy zabrałam się za pisanie pracy magisterskiej. Uwieczniłam to za pomocą datownika i czarnego tuszu Memento. Złote gwiazdki z zestawu naklejek Maggie Holmes ładnie ożywiły całą kompozycję.
 
  
Project Life to świetne miejsce by połączyć starsze kolekcje (które niejednokrotnie zalegają w naszych szafkach) z nowymi. Dlatego ostatnią kartę wycięłam z zeszłorocznej kolekcji Simple Stories "I AM" i połączyłam z naklejkami z tej najnowszej, czyli "Carpe Diem". Dodałam też miejsce na journaling, odbiłam mini stempelek Heidi Swapp a zdjęcie ozdobiłam znów zeszłorocznymi naklejkami transparentnymi z kolekcji "Summmer Vibes". ;)
A czy Wy prowadzicie Project Life w tym roku? 
Uściski! :*
Nats
  
Wykorzystane produkty:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)