Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 29 kwietnia 2016

Osiemdziesiąte urodziny

Prawda, że to piękna okazja, by obdarować ukochaną Ciocię kartką zrobioną specjalnie dla niej?
Prawda :)
  


Ponieważ wiosna jakoś nie chce przyjść, to przynajmniej kartka niech będzie radosna i mocno ukwiecona. Kwiaty Primy z kolekcji "Salvage District" uzupełniłam nieco mniejszymi koralowymi różyczkami Wild Orchid Crafts, ale ciągle czegoś mi brakowało... Niebieskich kwiatków. I jednego beżowego. Takich niewielkich :) Ponieważ za bardzo nie przepadam za kolorem niebieskim, to niebieskich kwiatków u mnie nie ma. Nie ma, ale można zrobić je samemu ;) I o tym właśnie jest poniższy kurs, który zrobiłam specjalnie dla Was!


Papierowe różyczki doskonale się komponują z pozostałymi dodatkami, m.in. z bukszpanem ze Scrapińca...
  





i kryształkami samoprzylepnymi Primy z kolekcji "Tales of You & Me"...
  

oraz małym tekturowym kwiatkiem również ze Scrapińca.
  

Jeszcze tylko rzecz najważniejsza: osiemdziesiątka!
 


I już można wysyłać kartkę do Cioci :)

Uściski!
Magda mamajudo

Materiały, które wykorzystałam:
   

1 komentarz:

Arleta pisze...

śliczna karteczka

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)