Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 6 maja 2016

Mediowy layout Kasi


Witajcie,
na dzisiejszą inspirację przygotowałam klasyczny layout, połączyłam w nim papiery z dwóch pięknych kolekcji - Simple Stories "Sn@p Basics" oraz Prima "Salvage District"
  

Nie obyło się oczywiście bez dużej ilości warstw. Każdą z nich oddzieliłam kartonem, uzyskując bardzo przestrzenną pracę. Do tworzenia warstw nada się wszystko, co znajdziecie pod ręką - papiery, gaza, sznurek, papierowe serwetki, tagi, im więcej tym lepiej!
  

Wszystkie kolorowe media w tym projekcie to farbki Twinkling H2O's, które możecie nabyć w naszej przedsprzedaży. Są idealne zarówno do kolorowania jak i chlapania. Kolory są nasycone i pięknie się błyszczą.
  

Kropką nad i w mojej pracy są białe chlapania, które zrobiłam rozwadniając lekko białe gesso. Idealnie nadaje się do robienia kryjących, białych kropek. Do tego kilka cekinków i layout gotowy.
  

  
Pozdrawiam Was serdecznie,
Kasia
  
Wykorzystane produkty: 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)